• head_banner_01

Settimana di ricerca di l'industria di l'acciaio: offerta è dumanda debule, aspittendu chì l'inventariu sguassate

Affettatu da a caduta di i prezzi spot di bifocals sta settimana, i costi di billette sò calati drasticamente, è i prezzi di l'azzaru sò cascati in a listessa proporzione di i bifocals, risultatu in una tonna di prufittu d'acciaio chì ùn hà micca sviluppatu cum'è l'aspittavamu. U mutivu principale hè chì ancu s'è i taglii di pruduzzione attuale cuntinueghjanu à rinfurzà, Tuttavia, u latu di a dumanda hè ancu debule. A ghjudicà da u voluminu d'acquistu di spirali di filu in Shanghai, in più di a migliione cuntinuu da Aostu à Settembre, a diminuzione di u mese dopu à nuvembre. A debbuli dumanda di a catena di custruzzione immubiliare rende difficiule di migliurà a dumanda di rebar in u cortu termini.

Quandu u prufittu per tonna d'acciau si espansione di novu? Cridemu chì l'inventariu di a catena di l'industria deve esse cumplettamente esauritu. Ancu l'inventariu attuale di l'azzaru cuntinueghja à sguassate, ci hè sempre un incrementu di 30+% cumparatu à u principiu di l'annu, chì indica chì l'inventariu hè esauritu in tuttu l'annu. Dopu chì una parte di l'inventariu incrementale hè eliminata, l'impattu di a riduzzione di a produzzione in u supply-side pò esse veramente riflessu.

Da e statistiche di l'Uffiziu di Statistiche, a pruduzzione cumulativa di l'azzaru crudu in u primu settembre era 806 milioni di tunnillati è a pruduzzione di ferru porcu era 671 milioni di tunnellati, chì era 2,00% è -1,30% annu, rispettivamente. A pruduzzione di ferru porcu hè cascata per a prima volta, è l'effettu di a riduzzione di a produzzione era apparente. Da a perspettiva di a cuntrazione generale di l'offerta è a dumanda di l'azzaru, a cuntrazione di l'offerta hè più grande di a cuntrazione di a dumanda. Siccomu i stocks sussegwenti sò abbastanza, l'effettu di a riduzzione di a produzzione si manifesterà gradualmente.

U minerale di ferru è u doppiu coke sò i costi principali di produzzione di billette d'acciaio. Attualmente, u minerale di ferru hè cascatu da un altu livellu. Siccomu u prezzu di coca doppia cuntinueghja à vultà à un livellu raghjone cù u cuntrollu di pulitica, u costu di billette d'acciaio pò gradualmente piccu. Da a perspettiva di menu impattu da a riduzzione in a pruduzzione, attente à Linggang, Fangda Special Steel, Xingang, Sangang Minguang, etc.; da a perspettiva di a crescita, hè cunsigliatu per attentu à: Jiuli Special Materials è Guangda Special Materials.

A dumanda terminale hè debule, è e restrizioni di produzzione cuntinueghjanu à avanzà

U voluminu d'acquistu di lumache di filu in Shanghai era 15,900 tunnellate, una diminuzione di 3,6% da u mese precedente, è una diminuzione di 17,200 tunnellate paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, è una diminuzione annu di 52,0%. U ritmu di u funziunamentu di l'alti furnace sta settimana era 48.48%, calata 3.59pct da u mese precedente; u tassu di funziunamentu di furnace elettricu era 61.54%, calata 1.28pct da u mese precedente.

I prezzi di u minerale di ferru cuntinueghjanu à calà, è i prezzi di bi-coke hà cullatu

I prezzi di u futuru di u minerale di ferru sò cascati da 55 yuan / ton à 587 yuan / ton, un incrementu di -8,57%; I prezzi di u futuru di carbone di coke cadenu 208 yuan / ton à 3400 yuan / ton, un aumentu di -5,76%; I prezzi spot di futuri di coca aumentanu 210 yuan / Ton à 4326 yuan / ton, un aumentu di 5,09%. U trasportu tutale di minerale di ferru d'oltremare era di 21,431 milioni di tunnellate, un incrementu di 1,22 milioni di tunnellate o 6% mese à mese; l'arrivu tutale di minerale da i porti di u nordu era di 11,234 milioni di tunnellate, una diminuzione di 1,953 milioni di tunnellate o 15% da u mese precedente.

I prezzi di l'acciaio sò cascati, u prufittu grossu per tonna d'azzaru hè cascatu

Da u puntu di vista di a prufittuità di i prudutti di l'acciaio diffirenti, i prezzi di u minerale di ferru cuntinueghjanu à calà cum'è u prezzu di bi-coke hà cullatu è cadutu, i costi di billetta cuminciaru à calà, ma i prezzi di l'azzaru sò cascati, è u prufittu grossu per tonna di azzaru. In termini di ripartizione, u prufittu grossu per tonna di rebar à flussu longu hè 602 yuan / ton, è u prufittu grossu per tonna di rebar à flussu curtu hè 360 yuan / ton. U laminamentu à friddu hà a più alta prufittuità, cù un prufittu grossu per tonna di 1232 yuan/ton per u prucessu longu è RMB 990/ton per u prucessu curtu.

Avvisu di risicu: A ricuperazione macroeconomica ùn hè micca cum'è prevista; u nivellu di inflazione glubale supera l'expectativa; l'aumentu di a produzzione di minerale ùn risponde micca à l'aspettattivi; u prugressu di u sviluppu è a vaccinazione di a nova vacuna di a corona hè più bassu di l'espertu.


Tempu di Postu: Nov-08-2021