• head_banner_01

U 28 d'aprile, u Ministeru di e Finanze è l'Amministrazione Statale di Fiscalità anu publicatu l'annunziu

U 28 d'aprile, u Ministeru di e Finanze è l'Amministrazione Statale di Tassazione anu publicatu l'Annunziu di u Ministeru di Finanze è l'Amministrazione Statale di Tassazione nantu à l'Abulizione di i Riduzioni di l'Imposti per l'Esportazione di Certi Prodotti di Ferru è di Acciaio (in seguitu chjamatu annunziu) . A partire da u 1 di maghju di u 2021, i rimborsi fiscali per l'esportazione di certi prudutti di l'acciaio seranu annullati. À u listessu tempu, a Cummissione Tariffa di u Cunsigliu di Statu hà publicatu un avvisu, à partesi da u 1 di maghju di u 2021, per aghjustà i tariffi di certi prudutti d'acciaio.

L'abolizione di i rimborsi di l'impositu à l'esportazione implica 146 codici fiscali per i prudutti di l'azzaru, mentre chì 23 codici fiscali per i prudutti cù un altu valore aghjuntu è un cuntenutu high-tech sò ritenuti. Pigliate l'esportazione annuale di l'acciaio di a Cina di 53,677 milioni di tunnellate in 2020 per esempiu. Prima di l'aghjustamentu, circa 95% di u voluminu di l'esportazione (51,11 milioni di tunnellate) hà aduttatu a tarifa di rimborsu di l'esportazione di 13%. Dopu à l'aghjustamentu, circa 25% (13,58 milioni di tunnellate) di i rimborsi di l'impositu à l'esportazione seranu ritenuti, mentre chì u 70% restante (37,53 milioni di tunnellate) serà annullatu.

À u listessu tempu, avemu aghjustatu i tariffi nantu à certi prudutti di ferru è di l'azzaru, è implementamu tariffu pruvisoriu d'impurtazione zero in ferru porcu, azzaru crudu, materie prime d'acciaio riciclate, ferrochrome è altri prudutti. Aumenteremu in modu adattatu i tariffi di l'esportazione nantu à ferrosilica, ferrochrome è ghisa di purezza alta, è applicà u tassu di l'impositu d'esportazione aghjustatu di 25%, u tassu di l'impositu di l'esportazione pruvisoriu di 20% è u tassu di l'impositu di l'esportazione pruvisoriu di 15% rispettivamente.

L'industria di ferru è azzaru di China hè stata per risponde à a dumanda domestica è sustene u sviluppu ecunomicu naziunale cum'è u scopu principale, è mantene una certa quantità di esportazione di i prudutti d'azzaru per participà à a cumpetizione internaziunale. Basatu nantu à a nova tappa di sviluppu, implementendu u novu cuncettu di sviluppu è custruisce un novu mudellu di sviluppu, u statu hà aghjustatu e pulitiche fiscali d'impurtazione è d'esportazione di certi prudutti d'acciaio. Cum'è una cumminazzioni di pulitica per frenà a rapida crescita di i prezzi di u minerale di ferru, cuntrollà a capacità di produzzione è riduce a pruduzzione, hè una scelta strategica fatta da u statu dopu à l'equilibriu generale è un novu requisitu per u novu stadiu di sviluppu. In u cuntestu di "piccu di carbonu, carbonu neutrali", di fronte à a nova situazione di a crescita di a dumanda di u mercatu domesticu, i limitazioni di risorse è di l'ambiente, è i bisogni di u sviluppu verde, l'ajustamentu di a pulitica d'impurtazione è d'esportazione di l'azzaru mette in risaltu l'orientazione di a pulitica naziunale.

Prima, hè benefica per aumentà l'impurtazione di risorse di ferru. A tarifa temporale zero-impurtazione serà applicata à a ghisa, l'azzaru crudu è a materia prima d'acciaio riciclata. Aumentà appropritamenti i tariffi di l'esportazione nantu à ferrosilica, ferrochrome è altri prudutti aiutanu à riduce i costi d'importazione di i prudutti primari. L'impurtazioni di sti prudutti sò previsti per aumentà in u futuru, aiutendu à riduce a fiducia di u minerale di ferru impurtatu.

Siconda, per migliurà a relazione domestica di offerta è dumanda di ferru è azzaru. L'annullamentu di i rimborsi fiscali per i prudutti di l'acciaio generale quant'è 146, u voluminu di l'esportazione 2020 di 37,53 milioni di tunnellate, prumove l'esportazione di sti prudutti à u mercatu domesticu, aumentà l'offerta domestica è aiuta à migliurà a relazione trà l'offerta è a dumanda domestica di l'acciaio. . Questu hè ancu liberatu à l'industria di l'acciaio per limità u signale generale di l'esportazione di l'acciaio, l'imprese azzaru promptanu à piglià un postu in u mercatu domesticu.


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021