• head_banner_01

Low-carbon empowers a better life China Power libera un novu layout strategicu per novi industrii

U 23 d'ottobre, China Power International Development Co., Ltd. ("China Power") è China International Capital Corporation ("CICC (51.030, -1.36, -2.60%)) anu co-sponsorizatu u "Custruì un Bassu di Classe Mundiale. U Forum di Sviluppu "Carbon Enterprise" è a China Power New Strategy Conference si sò tenuti in Pechino è Hong Kong.
Qian Zhimin, Sicritariu di u Gruppu di Leadership di u Partitu è ​​Presidente di a Cumpagnia d'Investment Power Statale, hà fattu un discorsu di benvenuta. Ellu disse chì a capacità installata di a generazione d'energia fotovoltaica di SPIC hà superatu i 36 milioni di kilowatts, a capacità installata di a nova generazione di energia energetica hà superatu i 70 milioni di kilowatt, è a capacità installata di a generazione di energia rinnuvevule hà superatu i 100 milioni di kilowatt, classendu u primu in u mondu. u mondu. China Power hè a cumpagnia di punta di a cumpagnia di u gruppu. A tenuta di sta nova cunferenza di strategia hè una misura impurtante per a China Power per implementà u scopu di "duale carbon".
U State Power Investment Corporation hà datu China Power cum'è a forza principale di a cumpagnia di u gruppu per "custruì una cumpagnia di energia pulita di u mondu". A trasfurmazioni strategica è i successi di sviluppu dapoi a creazione di u novu squadra esecutiva di China Power anu dimustratu chì China Power hà cumpiitu a so missione.
Fighjendu nantu à a liberazione di a nova strategia, He Xun, ingegnere capu di a nova energia di State Power Investment Corporation è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di China Electric Power, hà fattu un discorsu principale, cuncintratu nantu à u tema di "nova missione è novu posizionamentu". , nova pista è novu valore, grande successu ecologicu ", è assistenti Hà spartutu a direzzione strategica maiò è a strada di implementazione di "Chì tipu di cumpagnia China Power vulete diventà in a nova era". Ellu disse chì in u sfondate di a nova era "duale-carbone", China Power sustenerà l'aspirazione è a missione originali di "osà esse u primu è serve u paese per l'industria", decisu à guidà i tempi, superà si attivamente, è sforzate di diventà un ghjucatore di moda in a nova era.
Sottu à u novu quadru strategicu, China Power hà da piglià a so missione "l'empowerment low-carbon di una vita megliu" è aderisce à u cuncettu core di "empowerment verde, innuvazione intelligente è realizazione cumuna", basatu nantu à pulita è low-carbon. pruduttori di energia è servizii di tecnulugia di energia verde. U posizionamentu "trè-in-unu" di "integratore di l'ecosistema cummirciali è dual-carbon" si cuncintra à prumove u sviluppu di l'energia pulita è bassu di carbonu cum'è fotovoltaica, energia eolica, idroelettrica, energia geotermica è energia di biomassa; coltiva attivamente l'almacenamiento d'energia, l'energia di l'idrogenu, u trasportu di l'energia verde, è a saviezza integrata Energia è altre industrie verdi emergenti, implementanu a "due rote motrici" di energia pulita è bassa di carbonu è industrie emergenti verdi, strive to achieve the "doppiu prima- classa" crescita di "da a prima classe di a Cina à a classe mundiale", è strive to custruì un "fornitore di energia verde à bassu carbonu di u mondu".
In quantu à l'accordi di implementazione strategica, à a fine di u 2023, a capacità installata di energia pulita di China Power cuntarà più di 70% è i rivenuti di l'energia pulita contanu più di 50%; I rivenuti energetichi intelligenti cumpleti rapprisentanu più di 15%. I grandi clienti strategichi è e cità è i contee di cooperazione strategica seranu implementati. Ci sò più di 100 distretti; à a fine di u 2025, a capacità installata di l'energia pulita domestica cuntarà più di 90% è i rivenuti di l'energia pulita contanu più di 70%; I rivenuti energetichi intelligenti cumpleti rapprisentanu più di 25%. 200. Diventate u capu di u trasportu di l'energia verde di a Cina è e stazioni di energia di almacenamento di energia, u pioniere di i paesi belli bassi di carbone è zero-carboni, è u custruttore di l'ecologia di l'energia di l'idrogenu. U trasportu di l'energia verde, u almacenamentu di l'energia è l'energia di l'idrogenu anu custruitu parechji prughjetti di dimostrazione piloti oltremare.
Hè infurmatu chì a China Power hè stata attivamente prumove a trasfurmazioni strategica, mettendu novi industrie, è guidanu a nova pista. In u 2021, a transizione pulita pressu u "buttone avanti veloce". Finu à avà, guasi 10 milioni di kilowatt di prughjetti di energia eolica fotovoltaica sò stati lanciati, 20 milioni di kilowatt di risorse di u prughjettu di u ventu è di u solar sò stati chjusi, è 30 milioni di kilowatt di prughjetti di u ventu è di u solar sò discututi. Un circulu virtuosu di "un batch, un batch riserva". À u listessu tempu, China Power hà ottenutu boni risultati in u so layout precisu in l'industrii emergenti cum'è l'almacenamiento d'energia, l'energia di l'idrogenu, u trasportu di energia verde è a rivitalizazione rurale.
Insiders Industry crede chì a nova strategia di China Power, da u cuncettu à a pratica, hà una basa solida è riserve abbundanti, è hè avanti, guida, strategica è constructiva.
U sviluppu pulitu è ​​​​a trasfurmazioni strategiche sò inseparabili da a cooperazione di l'industria. In questa cunferenza di stampa, China Power hà ripetutamente enfatizatu u grande significatu di custruisce è sparte inseme un'ecologia industriale verde è bassu di carbonu.
In u foru di a tavola rotonda, Gao Ping, presidente di China Power, è Cheng Junhua, vice sindaco di Huainan City, Pruvincia di Anhui, Liu Lianyu, presidente esecutivu di Mingyang Group, Li Qiang, vicepresidente di Tencent è presidente di Tencent Smart Industry and Services. , Ningde Times (597.990, -12.78,- 2.09%) Tan Libin, Chief Customer Officer è President of Energy Storage Division, Zhang Long, President of New Agriculture Group, and Standing Director of China Renewable Energy Society, Subdirector of Wind Energy Specialized Cumitatu, Consultant of China Photovoltaic Industry Association, Membru di Energy Storage Specialized Cumitatu Li Peng, cuncintrau nantu à a custruzzione è spartera di l'ecosistema industriale verde è bassu di carbonu, cunducendu dialoghi è discussioni, sparte insights, in modu di ottene "riescitazioni cumuni. "
Durante a cunferenza di stampa, China Power è Tencent Cloud Computing Company anu firmatu un accordu strategicu di cuuperazione, intendendu à fà una cooperazione profonda in i campi di e cità intelligenti, a rivitalizazione rurale, i centri di dati à pocu carbonu, è a custruzzione di l'imprese intelligenti.
À u listessu tempu, a riunione hà ancu tenutu a ceremonia d'inaugurazione di a cumpagnia "China Power Agricultural Innovation", chì hè stata stabilita cumuna da China Power è a cumpagnia di rivitalizazione rurale Xinnong Innovation Group per aiutà à a rivitalizazione rurale è a prosperità cumuna.
U tema di u verde è low-carbon hè statu riflessu in ogni locu in l'eventu. L'electricità utilizata à a riunione hà acquistatu u certificatu verde di u "State Power Investment China Power Chaoyang 500MW Photovoltaic Power Generation Demonstration Project" per ottene u 100% cunsumu d'electricità verde; a vittura di guaranzia di riunioni furnia una nova energia Car è serviziu di bicicletta spartutu. Jianheng Certification hà emessu un certificatu di carbonu neutrale à sta cunferenza.9ba9-ac069b0dad9041877751e0b890a589509ba9-ac069b0dad9041877751e0b890a58950 9ba9-ac069b0dad9041877751e0b890a58950


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021