• head_banner_01

I giganti domestici di l'industria siderurgica si riuniscenu Zheng per discutiri u novu sviluppu di l'industria siderurgica

Ieri, cum'è un summit ben cunnisciutu in l'industria siderurgica domestica, u "14th China Steel Summit Forum" di dui ghjorni hà apertu à u Zhengzhou International Convention and Exhibition Center.
U foru hè guidatu da l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica è l'Associazione di Circulazione di Materiali Metallichi di Cina, è ospitatu da a China Steel Network è Tianjin Youfa Steel Pipe Group. Parechji invitati da i ministeri è cumissioni naziunali pertinenti, dipartimenti provinciali è municipali pertinenti, associazioni naziunali di cummerciu, siderurgia è industrie affine si sò riuniti in Greentown per discutiri di cambiamenti in u mercatu di l'acciaio, pianificà u sviluppu futuru, è abilità l'ottimisazione è l'aghjurnamentu di a catena di l'industria siderurgica. .
Duranti u foru, cù u tema di "New Ecology·New Thinking·New Development", l'invitati di a cunferenza anu purtatu discussioni approfondite è scambii nantu à u sviluppu durevule di l'industria siderurgica di a Cina è cumu si tratta di l'ambienti cambiante di u cummerciu di l'acciaio. Discutendu di e novi opportunità per l'industria di l'acciaio sottu a nova situazione ecunomica, è ancu di e novi tendenzi in i mudelli di acquisti, a custruzzione di a catena di fornitura di l'acciaio è altre questioni, anu cuntribuitu idee novi à u sviluppu di l'industria di l'acciaio in Cina è hà attrattu quasi 200.000 telespettatori per fighjà u video. trasmissione in diretta in linea.
Stu foru hè divisu in attività di forum principale è sub-foru. Ieri, à a ceremonia di apertura di u foru principale, a persona pertinente in carica di a Federazione Pruvinciale di l'Industria è u Cummerciu hà introduttu i vantaghji di u locu di u sviluppu di Henan è u sviluppu ecunomicu attuale, è hà incuraghjitu l'imprendituri à fà più cuntributi à u sviluppu ecunomicu di Henan. In seguitu, una quantità di grandi nomi in l'industria di ferru è di l'acciaio anu pronunciatu discorsi successivamente.
Oghje, sei subforums chì includenu l'industria di i materiali di custruzzione è l'industria di a lamiera in 2021 seranu tenuti unu dopu l'altru. Durante u foru, a cerimonia di premiazione di "2021 National Top 100 Steel Suppliers" è a Reunione d'Amicizia di l'Associu di l'Industria di l'Acciaio sò stati ancu tenuti.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2021