• head_banner_01

Una lettera di ringraziu per esse tardi

Lettera di ringraziu

Cari dirigenti:

À l'iniziu di l'annu novu in u 2020, u virus COVID-19 si sparse in a terra di a Cina, è l'ecunumia stagnata, chì hà impactatu assai l'operazione di tutti i campi di a vita. U nostru [Handan Chuanding Electric Equipment Manufacturing Co., Ltd.] era ancu in un statu di start-up ritardatu, chì hà avutu un grande impattu nantu à a produzzione normale è u funziunamentu di a cumpagnia.

Sicondu l'accordu unificatu di u Cumitatu di u partitu di u distrittu è u guvernu, dopu à u Festival di Primavera, a nostra cumpagnia mette subitu in i preparativi per ripiglià a produzzione è u travagliu. In ogni casu, di fronte à a difficultà in l'acquistu di l'equipaggiu di disinfezione in i zoni urbani, i materiali di prevenzione di l'epidemie sò scarsi; U cliente contrapartita Yunnan Power Grid Poverty Alleviation Project hè statu urdinatu à vince l'offerta, è hè assai difficiule di fà tuttu u travagliu.

70% di l'impiigatu di Handan Chuanding Power Equipment Manufacturing Co., Ltd sò paisani in a campagna, è sò basamenti turnati in casa durante a festa di u Festival di Primavera, è a forza di travagliu dopu a festa hè seriamente insufficiente; In fronte à l'epidemie subitane, chì coincide cù l'annu lunar, ci hè una carenza di materiale di prevenzione epidemica in i zoni urbani, è a nostra cumpagnia ùn manca di sperienza in tali emergenze. Una seria di prublemi difficiuli facenu chì a ripresa di u travagliu in u nostru dipartimentu hè in u futuru prevedibile. Dopu avè statu infurmatu di a situazione sopra, Liu Zhanqu, capu di u Cumitatu di Sviluppu Standard di u Distrettu di Yongnian, hà pigliatu l'iniziu in a coordinazione di dipartimenti funziunali, cum'è l'Uffiziu di Prutezzione Ambientale di u Distrettu di Yongnian, a Cummissione di Sviluppu è Riforma di u District di Yongnian, a Cummissione Municipale di Salute è Salute di Handan, etc. , è nantu à a premessa di assicurà chì l'imprese rispettu rigurosamente di e norme è i bisogni di u cuntrollu di e malatie, pensavanu, anu ansiosu per l'imprese, è avianu difficultà à gestisce l'imprese, è attivamente cumunicatu è coordinatu cù diversi dipartimenti. Da una banda, u principale incaricatu si n'andò personalmente à a fabbrica è à l'attellu per l'ispezione, hà dumandatu nantu à e misure di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie in dettagliu, è guidò l'accettazione è a ripresa di a produzzione è a preparazione di materiali; Per d 'altra banda, quandu avemu amparatu chì a nostra cumpagnia avia maschere dispunibuli medichi insufficienti, avemu coordinatu per aiutà e maschere, chì risolve u raru prublema di maschere per noi è evità a crisa di a seconda chjusa di a nostra cumpagnia.

Cridemu fermamente chì cù u cumandimu è l'aiutu di i dirigenti à tutti i livelli, a nostra cumpagnia urganizerà a produzzione sicura in stretta cunfurmità cù e misure di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, è certamente vinceremu a prevenzione è a guerra di cuntrollu di l'epidemie. Vogliu ringrazià Liu Zhanqu, capu di u Cumitatu di Sviluppu Standard di Yongnian, i capi di l'Uffiziu di Proteczione Ambientale di Yongnian, a Cummissione di Sviluppu è Riforma di Yongnian è a Cummissione di Salute è Salute di Handan per u so aiutu.

Handan Chuanding Power Equipment Manufacturing Co., Ltd

8 di marzu di u 2020


Tempu di Postu: Aug-09-2021