• head_banner_01

A zona di mostra di u 4th CIIE supera i 360.000 metri quadrati, è u numeru di espositori supera u precedente

China News Service, u 15 d'ottobre (Li Jiajia è Li Ke) Xue Feng, direttore di u Centru di Promozione di l'Investimenti Stranieri di Shanghai, hà divulgatu à a Cunferenza Internaziunale di Promozione è Scambio di Investimenti di Shanghai à l'Expo Internaziunale di Importazione Chine 2021 chì l'area di mostra di 4th CIIE supirau 36 10.000 metri quatratu, u numeru di espositori firmatu è u numeru di paesi (regioni) tramindui supirau l 'annu passatu. I primi 500 di u mondu è e cumpagnie principali in l'industria anu participatu attivamente, cù un tassu di ritornu di più di 80%, "portendu un toccu di culore à l'ecunumia glubale in una ricuperazione difficiule". .

U listessu ghjornu, a Cunferenza di Prumuzione di l'Investimenti Stranieri di Shanghai è di u Scambio per l'Expo Matchmaking 2021 hè stata in Shanghai. Cunsuli diputati o ufficiali di l'affari di 8 paesi è regioni cumpresi Canada, Messico, Kuwait, Corea di u Sudu è più di 10 agenzie di promozione d'investimenti stranieri in Shanghai eranu rispunsevuli Più di 200 invitati cumpresi rapprisentanti di China International Import Expo Bureau, Dipartimentu di Promozione di l'Investimenti di l'Affari di l'Affari di Shanghai. , è ancu rapprisentanti di cumpagnie multinaziunali in Shanghai, esibitori CIIE è urganisazioni di serviziu prufessiunale anu assistitu à l'avvenimentu.

Zhu Yi, vicedirettore di a Cummissione Municipale di Cummerciu di Shanghai, hà dettu chì, di fronte à a pandemia glubale di a nova pneumonia di a corona, Shanghai s'hè sforzatu di mantene un funziunamentu stabile è ordinatu di l'ecunumia quist'annu. Da ghjennaghju à aostu, u valore tutale di a pruduzzioni industriale di a cità sopra a dimensione designata era 2,8 trilioni di yuan (RMB, u listessu sottu) ), un aumentu annu di 16,2%; a vendita totale di i prudutti di u cunsumu era di 1,2 trilioni di yuan, un aumentu annu di 22,2%; L'importazioni totali è l'esportazioni di merchenzie eranu 4,8 trilioni di yuan, un aumentu annu di 17,1%. In particulare in l'usu di capitali straneri, da ghjennaghju à settembre, 5136 imprese finanziate da stranieri sò state stabilite in a cità, un incrementu annu di 27,1%; l'usu attuale di u capitale straneru era US $ 17,847 miliardi, un incrementu annu di 15% è un incrementu di 22% paragunatu cù u listessu periodu in 2019. Da ghjennaghju à settembre, 47 sede regiunale di cumpagnie multinaziunali è 20 R&D stranieri. i centri sò stati aghjuntu. À a fine di settembre, un totale di 818 sedi regiunale di cumpagnie multinaziunali è 501 centri di R&D stranieri sò stati stabiliti. Tramindui u primu postu in u paese, è Shanghai meriteghja esse a prima scelta per l'investimentu straneru in Cina.

Ellu disse chì per cuntinuà à amplificà l'effettu spillover di u CIIE è portà più opportunità d'investimentu à Shanghai, quist'annu, Shanghai lanciarà 55 novi rotte d'investimentu caratteristiche, è travaglià ancu cù l'Istitutu di Surveying è Mapping di Shanghai per cumpilà un novu "Guida per l'Investimentu Stranieru in Shanghai". "Ricercà", per dimustrà l'ambiente di cummerciale straneru di Shanghai in una lingua di carte in un modu integrale, è per furnisce una sperienza d'investimentu più realistica, tridimensionale è più emblematica per a maiò parte di l'investitori esteri. U 6 di nuvembre, u Guvernu Municipale di Shanghai realizarà ancu a "Conferenza di Promozione di l'Investimenti di Shanghai 2021". À quellu tempu, i principali dirigenti di a cità cuntinueghjanu à presentà novi cambiamenti è novi sviluppi in l'ambienti cummerciale di Shanghai annantu à l'annu passatu, urganisazioni internaziunali è dirigenti di cumpagnie multinaziunali, prumuzione d'investimenti. , chì vale a pena aspittà.

Ma Fengmin, Chief Financial Officer di Shanghai Import Expo Bureau, hà datu una introduzione dettagliata à a preparazione generale per u 4th CIIE. U 4u CIIE hè principalmente custituitu da trè cumpunenti: Esposizione Naziunale, Esposizione di l'imprese di l'impresa è Forum Economicu Internaziunale di Hongqiao.

Sicondu i rapporti, in quantu à l'esibizioni naziunali, per a prima volta, u mudellu tridimensionale, u mutore virtuale è altre tecnulugii sò stati utilizati per organizà mostre naziunali in linea, è e sale di mostra virtuale sò state custruite per i paesi participanti, è i successi di sviluppu di i paesi participanti. sò stati mostrati attraversu diverse forme, cum'è stampi è video mudelli 3D. Caratteristiche di l'industrii vantaghji, u turismu culturale, l'imprese rappresentative è altri campi. Attualmente, circa 60 paesi anu participatu à a mostra naziunale. U 13 d'ottobre, a mostra naziunale in linea hà iniziatu l'operazione di prova.

In quantu à l'esposizione di l'affari corporativu, hè divisu in sei spazii di mostra. I primi cinque cummercianti di granu di u mondu, i primi dieci cumpagnie di l'automobile, i primi dieci cumpagnie elettriche industriali, i primi dieci cumpagnie di dispositivi medichi, è i primi dieci marchi di cosmetichi si riuniranu per u spettaculu. I prudutti novi di parechje cumpagnie, e tecnulugia novi è i servizii novi seranu tenuti à a 4th Expo. A prima liberazione serà fatta à a riunione. Attualmente, quasi 3,000 cumpagnie di più di 120 paesi è regioni anu decisu di participà à a 4a CIIE.

Affettatu da l'epidemie, a prumuzione d'investimentu di a fiera cummerciale di a cumpagnia hà aduttatu una cumminazione di metudi in linea è offline, aduprendu big data per rinfurzà a prumuzione d'investimentu prufessiunale, è per a prima volta per invità i visitori prufessiunali à l'espositori è unità rilativi. 39 gruppi di cummerciale è quasi 600 sottogruppi, 18 roadshows online è offline (47.580, 0.59, 1.26%), un totale di più di 2.700 cumpratori assistiti; più di esibitori 200 è più di 500 cumpratori attraversu a riunione di matchmaking pre-show supply-demand in anticipu, per prumove Negotiate un trattu. Attualmente, un totale di 90 000 urganisazione è 310 000 anu firmatu per participà à u cummerciu è l'acquistu di a CIIE.

In quantu à u Forum di Hongqiao, u foru principale è 13 sub-foru seranu tenuti, chì copre l'economia sana, u sviluppu verde, l'aghjurnamentu di u cunsumu, l'economia digitale, a tecnulugia intelligente, u sviluppu agriculu, a pruprietà intellettuale, a finanza è altri campi di frontiera glubale è temi caldi in u mondu. industria. À u listessu tempu Un foru d'altu livellu in u 20th anniversariu di l'accessu di a Cina à l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu serà ancu tenutu. U foru invitarà invitati da casa è stranieri à participà simultaneamente in linea è offline, cuntribuendu attivamente "Hongqiao Wisdom" à a ricuperazione di l'ecunumia glubale è a custruzione di una cumunità cun un futuru cumunu per l'umanità.

Xue Feng hà publicatu u 2021 "Invest in Shanghai Map" è "Invest in Shanghai Guide". In basa di riassuntu l'esperienza di a prumuzione di l'investimenti stranieri in i trè CIIE precedenti, u Shanghai Foreign Investment Promotion Center è l'Istitutu Shanghai di Surveying and Mapping anu recentemente cumpilatu u "2021 Investment Shanghai Map" è a "2021 Foreign Investment Shanghai Guide". Frà elli, a "Mappa di l'investimentu" presentava un totale di 55 rotte di visita d'investimentu cunnesse à l'Expo, cumprese 16 distretti in a cità, Hongqiao Business District, è Lingang New Area, chì copre i servizii finanziarii, u novu cunsumu, l'innuvazione tecnologica, a fabricazione di l'equipaggiu. è intelligenza artificiale. , Biomedicina, creatività culturale è viaghju d'affari in stile Shanghai è altri 8 settori di l'industria. "Guida d'investimentu" hè stata prima lanciata questu annu. Hè sfarente da a mappa generale di l'industria. Piglia u cuntenutu di u "Regolamenti di l'Investimentu Stranieru di Shanghai" cum'è a linea principale è usa a lingua di a mappa per vede cumplettamente a prumuzione di l'investimentu straneru di Shanghai, a prutezzione di l'investimentu, a gestione di l'investimentu è i servizii. infurmazione. In più di mostrà u layout di a sede è i centri di R&D di e cumpagnie multinaziunali in Shanghai per a prima volta, a mappa in linea serà cunnessa per a prima volta à u prugramma ufficiale di "abbonamentu" di u guvernu municipale. Duranti u periodu di cinque anni, i punti caldi d'investimentu è e novi opportunità d'investimentu in diversi distretti è spazii chjave di a cità seranu classificati è aggregati in 599 trasportatori, cumprese 194 parchi terrestri, 262 entità cummerciale di custruzzione è 143 spazii di creazione di folla, è selezziunà 237 di elli. Stu prughjettu chjave mostra l'orientazione di l'industria, l'area di usu è u prezzu di riferimentu, etc., per l'investituri per ottene infurmazioni d'investimentu secondu a mappa.


Tempu di post: 23-oct-2021