Supportu in acciaio regulabile per l'accessori di scaffold
Descrizzione di u produttu
>>>
Hè a viti d'acciaio tonda trà u scheletru di a struttura d'acciaio, cumpresa a barra di cravatta, u supportu horizontale di corda superiore, u supportu horizontale di corda inferiore, a barra croce inclinata è cusì. U materiale principale hè generalmente Q235 wire rod, cù un diametru di φ 12、 φ 14 hè più cumuni.
U brace hè u puntu di supportu fora di u pianu di u purlin, cusì a tensione di u brace hè a carica horizontale purtata da u purlin. U layout di brace hà da cunsiderà l'influenza di a carica di u ventu, calculà a sezione di brace secondu a tensione attuale, è risponde à i requisiti strutturali.
I fasteners sò generalmente include i seguenti 12 tipi di parti:
Bolt: Un tipu di fastener custituitu da una testa è una vite (cilindru cù filu esternu). Hè bisognu à esse cunghjuntatu cù una noce per attache è cunnetta duie parte cù i buchi attraversu. Stu tipu di cunnessione hè chjamatu cunnessione di bolt. Se a noce hè svitata da u bullone, i dui parti ponu esse separati, cusì a cunnessione di u bolt hè una cunnessione detachable.
Stud: Ùn ci hè micca capu, solu un tipu di fastener cù fili in i dui estremità. Quandu si cunnetta, una estremità deve esse avvitata in a parte cù un pirtusu filettatu internu, l'altra estremità deve passà per a parte cù un foru attraversu, è poi a nut hè avvitata, ancu s'è e duie parti sò strettamente cunnessi in tuttu. Stu tipu di cunnessione hè chjamatu cunnessione stud, chì hè ancu una cunnessione detachable. Hè principarmenti utilizatu induve una di e parti cunnessi hà un grossu grossu, esige una struttura compatta, o ùn hè micca adattatu per a cunnessione di bulloni per via di disassemblamentu frequente.